• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kırklareli

Valilikler

T.C. KOFÇAZ KAYMAKAMLIĞI
T.C. KOFÇAZ KAYMAKAMLIĞI
T.C. KOFÇAZ KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • KOFÇAZ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
6
Mart2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • KOFÇAZ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları

Kamu Hizmet Standartları

 
 
 
KOFÇAZ KAYMAKAMLIĞI
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
(İÇİŞLERİ BAKANLIĞINA BAĞLI TÜM KAYMAKAMLIK BİRİMLERİ)
 
 
SIRA
NO
HİZMETİN ADI
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
HİZMETİN
TAMAMLANMA
SÜRESİ
(EN GEÇ)
1-
“Taşınmaz Mal Zilyetliğine Yapılan Tecavüzlerin Men’i”
(3091 Sy.Kn)
1-Matbu Dilekçe,
2-Kira kontratı,
3-Tapu Belgesi.
15 gün
2-
“2886 Sy. Kn. Tahliye işlemi “
1-Dilekçe
2-Fuzuli işgalin varlığını ispatlayıcı belgeler (Tapu Senedi, Tahsis belgesi, Kira Sözleşmesi gibi)
15 gün
3-
“634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanununa 2814 sayılı Kanunla eklenen Ek–2 madde gereğince; Görevleri nedeniyle tahsis edilen ortak kullanım alanından (Dışarıdan atanan Yönetici, Apartman Görevlisi, Bekçi) Tahliye işlemi“
1-Dilekçe (ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir):
2-Başvuruda bulunan Yönetici ise Yönetici olduğuna dair karar örneği, kat maliki ise tapu kayıt örneği,
3-Tahliyesi istenilen kimsenin işine son verildiğine yöneticiye/ yönetim kuruluna yetki verildiğine dair kat malikleri kurulu kararı,
4-İş akdinin sona ermesine bağlı olarak görevi nedeniyle tahsis olunan dairenin boşaltılmasına dair ilgiliye gönderilen ihtarname,
5-İşine son verilen kimsenin çalıştığı süreye ait aylık alacakları varsa ihbar ve kıdem tazminatlarının karşılandığına veya güvence altına alındığına dair belge örneği.
7 gün
4-
“Tüketici Hakem Heyeti Sorun Başvurusu”
Matbu Dilekçe ekine (Yazılı dilekçenizde,
• Satın aldığınız mal ya da hizmetin ne olduğunu, özelliklerini,
• Malın ne zaman teslim edildiğini ya da hizmetin ne zaman ve nerede verildiğini,
• Ne kadar para ödediğinizi,
• Sorunun ne olduğunu,
• Satıcı ya da sağlayıcıya durumu ilettiğinizde neler olduğunu,
• Ne yapılmasını istediğinizi anlatın.) aşağıda belirtilen belgeler eklenir.
 
1-Fatura,
2-Satış Fişi
3-Garanti Belgesi,
4-Sözleşme
90 gün
5-
“Dernek Lokal (içkisiz/içkili) İzin Belgesi”
1-Dilekçe (ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir):
2- Lokal açılması konusunda alınmış yönetim kurulu kararının örneği,
3-Lokal olarak açılacak yerin tapu senedi örneği, kiralık ise kira kontratının örneği,
4-Ana gayrimenkulün tapu kayıtlarında mesken olarak görünen yerler için kat maliklerinin oy birliği ile aldıkları kararın örneği, mesken ve işyerinin birlikte yer aldığı binalarda mesken sahiplerinin tamamının onayı ve işyeri sahiplerinin oy çokluğu ile aldıkları kararın örneği, işhanlarında ise yönetim kurulu kararı örneği,
5-Yapı kullanma (iskan) izin belgesi, bu belgenin bulunmadığı durumlarda ise ilgili belediyeden alınacak söz konusu yerin lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge; bu alanlar dışındaki lokaller için Bayındırlık ve İskan Müdürlüklerinden alınacak lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge.
6-İçki izni verilebilmesi için dernek lokalinin içkili yer bölgesi içinde bulunması şartıyla içki satış belgesi
15 gün
6-
“Ticari Amaçlı İnternet Toplu Kullanım Sağlayıcısı İzin Belgesi”
1-Form Dilekçe
2-İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da Belediyeden onaylı bir örneği
3-Vergi Levhası
4-Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdan fotokopisi,
5-Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi,
6-TİB onaylı filtre programı.
7-Oda kayıt belgesi (Gerçek kişiler/ ……..İnternet Kafeciler Odası’ndan, Tüzel kişiler-şirket/ …..ATO’ndan)
8-Teknik denetim raporu (5651 Sayılı Kanunun 7 inci, Yönetmeliğin 5, 9 ve 10 uncu maddeleri gereğince Kaymakamlıkça hazırlanacak).
15 gün
7-
“Apostille” tasdik Şerhi
1-Form Dilekçe
2-Apostille tasdik şerhi istenilen resmi belge
10 Dakika
8-
“İnsan Hakları İhlalleri
Başvurusu”
1-Form Dilekçe
2-İddia konusunu destekleyen belgeler.
30 gün
9-
“Muhtaç Erbaş ve Er Ailelerinin Ücretsiz Tedavi-sinin Sağlanması” (Muhtaçlık Kararı)  (4341 Sy.Kn)
1-Form (muhtar onaylı),
2-Askerlik Şubesinden alınan asker olduğuna dair belge,
3-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi.
15 gün
10-
“Genel Sağlık Sigortası Kapsamında Gelir Tespiti Başvurusu “
(5510 Sy.Kn)
İlk Kez Genel Sağlık Sigortası Kapsamında Gelir Tespiti Başvurusunda Bulunacaklardan İstenilen Belgeler :
  1. Nüfus Cüzdanı ( Başvuruda Bulunanın),
  2. Başvurular Bütünleşik Sosyal Yardım Hizmetleri Bilgi Sistemi üzerinden Hane Başvuru Formu kullanılarak yapılır.
  3. Başvuru Formunun sorgulama yapılmasına muvafakat veren bölümü 18 yaşını geçmiş tüm yetişkinlere imzalatılmasından sonra, başvuran kişilerin merkezi veri tabanlarında kayıtlı mal bilgileri Bütünleşik Sosyal Yardım Hizmetleri Bilgi Sistemi üzerinden sorgulanır.
  4. Vakıf Mütevelli Heyeti tarafından gerekli görülmesi halinde hane ziyareti yapılır.
  5. Mütevelli Heyeti, yapılan sorgulamalar ve vakıf tarafından gerekli görülmesi durumunda yapılan hane ziyaretleri durumuna göre hanelerin ortalama aylık gelirlerine göre prim ödemeleri belirlenir.
  6. Vakıf Mütevelli Heyetinin kararları sistem üzerinden SGK’ya gönderilir.
 
 
2022 sayılı Yasadan Faydalananlardan Yeşil Kart Başvurusunda İstenilen Belgeler:
1-Form (muhtar onaylı),
2-Nüfus Cüzdan Fotokopisi,
3-2022 Kimlik Kartı Fotokopisi,
4-Fotoğraf (1 Adet).
15 gün
11-
“Muhtaçlık Kararı”
(5434 Sy.Kn)
1-Matbu Dilekçe,
2-Mal Bildirim Formu (2 Adet),
3-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,
4-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro,
5-Sağlık Kurulu Raporu (%40 ve üzeri).
15 gün
12-
“Dilekçe Hakkının
Kullanılması” (3071 Sy.Kn)
1- Dilekçe (adı-soyadı ve imzası ile iş veya ikametgâh adresinin belirtildiği)
30 gün
13-
“Bilgi Edinme Hakkı”
Başvurusu (4982 Sy.Kn)
Bilgi Edinme Form Dilekçesi (başvuru sahibinin adı ve soyadı, imzası, oturma yeri veya iş adresini içeren)
15 gün
+
15 gün
14-
“BİMER “ Başvurusu
Elektronik Başvuru ( e-Posta)
30 gün
15-
“Memura Disiplin Suç İsnadı”na ilişkin başvuru
(657 Sy.Kn)
1-Dilekçe
2-İspat belgeleri
30 gün
16-
“Memura Suç İsnadı”na ilişkin başvuru
(4483 Sy.Kn)
1-Dilekçe
2-İspat belgeleri
30 gün
17-
“ Yurtdışı Bakım
Belge (Beyanname) tasdikleri”
1-Dilekçe
2-Bakım belgesi(Mahalle/Köy muhtarına parafe ettirilip mühürlenmiş)
10 dakika
 
 
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
 
İlk Müracaat Yeri
:
Kofçaz Kaymakamlığı
İkinci Müracaat Yeri
:
Kofçaz Kaymakamlığı
İsim
:
Deniz ÇOBANTEPESİ
İsim
:
Nurettin YAVUZ
Unvan
:
Yazı İşleri Müdürü
Unvan
:
Kaymakam V.
Adres
:
Kofçaz Kaymakamlığı
Adres
:
Kofçaz Kaymakamlığı / Kofçaz
Tel
:
0 288 762 20 28
Tel
:
0 288 762 20 14
Faks
:
0 288 762 20 28
Faks
:
0 288 762 20 28
E-Posta
:
deniz.cobantepesi@icisleri.gov.tr
E-Posta
:
nurettin.yavuz@icisleri.gov.tr
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
KOFÇAZ KAYMAKAMLIĞI
İLÇE NÜFUS MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
 
 
SIRA
NO
HİZMETİN ADI
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
HİZMETİN
TAMAMLANMA
SÜRESİ
(EN GEÇ)
1
Nüfus kayıt Örneği
1- Kaydın sahipleri veya eşleri ile veli, vasi, alt ve üst soyları yada bu kişilere ait vekillik belgesi
2-Dilekçe(şahsen başvuruda istenmez)
 
2 dakika
 
2
TÜRKİYE CUMHURİYETİ Kimlik Kartı Verilmesi
1)1 adet biyometrik fotoğraf
2)Resimli ve resmi kimlik
3)15 yaşından itibaren şahsen başvuru esastır.
15 dakika
3
Uluslar arası aile cüzdanı verilmesi
1-Uluslararası aile cüzdanı talep belgesi
2-Fotoğraf Son 6 ay içerisinde renkli ön cepheden baş açık, inkılap ilkelerine uygun sivil giysilerle çekilmiş 2 adet aynı Fotoğraf (Kadınların alın, çene ve yüzleri açık başörtülü fotoğraf kabul edilir)
3- Uluslararası aile cüzdanı bedeli:58,00 TL(Eskisinin ibraz edilmemesi halinde 73,00 TL idari para cezası uygulanır)
 
10 dakika
4
Kızlık Soyadını kullanma talebi
1-Dilekçe
5 dakika
5
Din değişikliği
1-Dilekçe
5 dakika
6
Resmi vekiller
1- Müvekkillerine ait işleri yapmak için vekillik belgesi
2-Doğum, tanıma, Türk Vatandaşlığının kazanılması ve kaybı, din ve soyadı seçimi gibi olaylarda özel vekillik belgesi
15 dakika
7
Tanıma İşlemi
 
1-Babanın Nüfus cüzdanı annenin kimlik bilgileri
2-Yabancı kadından  doğan çocukların tanınmasında; kadının, çocuğun doğduğu tarihte medeni halini  gösterir yabancı  resmi makamlardan verilmiş usulüne uygun(Nüfus Hizmetleri Kanununun Uygulamasına İlişkin Yönetmeliğin 167.maddesine göre) tasdikli belgenin  aslı.
  15 dakika
8
Bilgi ve belge isteme
1-Uluslararası niteliği bulunmayan ve nüfus kayıtlarındaki bilgilerin tümü veya bir kısmını, dayanak teşkil eden belge örneklerinin yabancı makamlara verilmek üzere ilgili kişinin yazılı başvurusu
3 dakika
9
Adres beyanı ile ilgili işlemler
1-Kişinin kimliğini ispat edeceği belge ile birlikte beyan edilen adresi teyit edici elektrik, su, telefon, doğalgaz abonelik sözleşmesi veya faturası, noterden tasdikli kira sözleşmesi, tapu kaydı gibi belgelerden biri.( beyan edilen adresin boş olması durumunda belge istenmez)
2-Adres bildirim yükümlülüğü çerçevesinde beyanda bulunacak kişinin durumuna göre
a-Vekillik belgesi
b-Veli, vasi, kayyım tayin edildiğine ilişkin karar.
 
5 dakika
10
Yerleşim yeri ve diğer adres belgesinin  verilmesi.
Kişiler söz konusu olduğunda,
1-Kimliğini ispat edeceği bir belge
2-Yetki verildiğine dair vekillik belgesi.
3 dakika
11
Saklı Nüfus işlemleri
1-Saklı nüfus ilmuhaberi (Vat-24)
2-Soruşturma formu (Vat-25)
3-İlgilinin talebi halinde, bir adet doğum tutanağı
4-Yaş tespit formu
5-Anne, baba, kardeş ve tanık ifadeleri
6-Muhtar ve aza ifadeleri
7-İki adet fotoğraf 
3 ay
 
 
 
 
 
 
 
 
12
Doğum işlemleri(nüfusa ilk kayıt)
1-Doğum raporu(yok ise beyana göre)
2-Ana veya babanın kimliğini ispat edeceği bir belge (Nüfus cüzdanı,Uluslararası aile cüzdanı veya sürücü belgesi )
5 dakika
13
Evlenme
1-İki örnek olarak düzenlenen evlenme beyannamesi
2-Fotoğraflı nüfus cüzdanı örneği
3-Resmi veya özel sağlık kurum ve kuruluşlarından alınacak sağlık raporu  resmi sağlık kurulu raporu.
4-Rıza belgesi.
5-Vesikalık fotoğraf
6-Nüfus kayıt örneği veya evlenme ehliyet belgesi.
7 gün
14
Türkiye içinde veya dışında Türk babadan olan yada Türk anadan doğan çocukların vatandaşlık durumunun tespiti ve tesciline ilişkin işlemler.
1-Anne ve baba veya bunlardan herhangi birisi  Türk vatandaşı  ise nüfus kütüklerine kayıtlı olduklarını gösterir belgeler.
2-Anne ve babadan birisi yabancı ise  yabancı olan anne yada babanın yabancı kimliğini gösterir belgenin tasdikli Türkçe  tercümesi.
3-İlgilinin bunlara bağlı olarak o devletin vatandaşlığını  kazanıp kazanmadığının  tespitine dair belge.
4-Doğum Tutanağı.
10 dakika
 
15
Türkiye’de  doğan ve ana veya babasının vatandaşlığını doğumla kazanamayan çocukların doğum yeri esasına göre vatandaşlık durumlarının incelenmesi.
1-Türkiye de doğduğunu ve anne veya babasının vatandaşlığını doğumla kazanamadığını  tespite dair belge.
2-Doğum Tutanağı.
10 dakika
16
Veraset İşlemleri
1-Mahkemeden havaleli dilekçe veya müzekkere
20 dakika
17
Evlenerek giden ve baba hanesinde yersel yazım nedeniyle kaydı olmayan kadınların anne ve babası veya kardeşleriyle aile bağlarının kurulması
1-Dilekçe.
2-Evlenme belgesi gibi anne-babayla soybağı olduğunu gösteren belge veya mahkemeden alınacak tespit kararı.
15 dakika
18
Nüfus kütüklerinde yanlış olduğu iddia edilen bilgilerin araştırılması işlemi
1-Dilekçe.
2-Varsa iddiayı kanıtlayan resmi bir belge
15 dakika
19
Ölü olduğu halde nüfus kütüklerinde sağ görünenler hakkında araştırma yapılması işlemi.
1-Dilekçe.
2-Varsa ölüme ilişkin resmi bir belge.
    30 gün
20
Dış ülkelerde yapılan ancak yurt dışında bildirilmeyen evlenmelerin tescili.
1-Dilekçe.
2-Tercüme edilmiş ve onaylanmış evlenme belgesi
3-Kimlik belgesi
10 dakika
21
Nüfus olayları ile ilgili taleplerin ve sorunların incelenerek sonuçlandırılması.
1-Dilekçe.
30 dakika
 
 
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
 
İlk Müracaat Yeri
:
Kofçaz İlçe Nüfus Müdürlüğü
İkinci Müracaat Yeri
:
Kofçaz Kaymakamlığı
İsim
:
Hakime KAPAN
İsim
:
Nurettin YAVUZ
Unvan
:
İlçe Nüfus Müdürü
Unvan
:
Kaymakam V.
Adres
:
Kofçaz Kaymakamlığı / Kofçaz
Adres
:
Kofçaz Kaymakamlığı / Kofçaz
Tel
:
0 288 762 22 06
Tel
:
0 288 762 20 14
Faks
:
0 288 762 22 06
Faks
:
0 288 762 20 28
E-Posta
:
hakime.kapan@icisleri.gov.tr
E-Posta
:
nurettin.yavuz@icisleri.gov.tr
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
KOFÇAZ KAYMAKAMLIĞI
İLÇE JANDARMA KOMUTANLIĞI
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
 
 
SIRA
NO
HİZMETİN ADI
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
HİZMETİN
TAMAMLANMA
SÜRESİ
(EN GEÇ)
1
2521 Sayılı Kanun Gereği
(Yivsiz Tüfek Ruhsatı)
1. Dilekçe,
2. T.C. Kimlik Numarası beyanı,
3. Sabıka kaydına beyanı,
4. Silah taşımasına engel halinin bulunup bulunmadığını gösteren sağlık raporu,
5. Altı adet fotoğraf,
6. 2000 TL’ ye kadar vergi borcu yoktur yazısı,
7. Nüfus kayıt örneği
Not:Yivsiz tüfek ruhsatnamesi harcının ödenmiş olması kaydıyla.
10 gün
2
Belediye Teşkilatı bulunmayan yerlerde piyasaya arz ambalajında içki satmak isteyenlere o yerin bağlı bulunduğu mülki amiri turizm, genel güvenlik ve asayiş yönünden verilen görüş yazısı.
Dilekçe
10 gün
 
 
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
 
İlk Müracaat Yeri
:
Kofçaz İlçe Jandarma Komutanlığı
İkinci Müracaat Yeri
:
Kofçaz Kaymakamlığı
İsim
:
Vaysal DAĞLIOĞLU
İsim
:
Nurettin YAVUZ
Unvan
:
İlçe Jandarma Komutanı
Unvan
:
Kaymakam V.
Adres
:
Yeni mahalle / Kofçaz
Adres
:
Kofçaz Kaymakamlığı / Kofçaz
Tel
:
0 288 762 20 15
Tel
:
0 288 762 20 14
Faks
:
0 288 762 21 71
Faks
:
0 288 762 20 28
E-Posta
:
 
E-Posta
:
nurettin.yavuz@icisleri.gov.tr
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
KOFÇAZ KAYMAKAMLIĞI
İLÇE EMNİYET AMİRLİĞİ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
 
 
SIRA
NO
HİZMETİN ADI
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
HİZMETİN
TAMAMLANMA
SÜRESİ
(EN GEÇ)
 1
Yivsiz Tüfek Ruhsatnamesi
1-Dilekçe
2-3 Adet Resim
3-T.C.Kimlik No
4-Sağlık Raporu,                                 5-Adli Sicil Beyanı
6-Harç Makbuzu
7 gün
2
Yivsiz Tüfek Satın Alma Belgesi
1-Dilekçe                                             2-2 Adet Resim
3 gün
3
Yivsiz Tüfek Devir İşlemleri
1-Karşılıklı Dilekçe ve imza
1 gün
4
Umama açık Yer Tahkikatları
1-Talep yazısı
7 gün
5
Özel güvenlik tahkikatları
1-Talep yazısı
3 gün
6
Ruhsat Bildirimleri
1-Talep Yazısı
1 gün
7
Tüfek faturası İsteme yazısı
1-Dilekçe
1 gün
8
Tüfek ruhsatı İşlem Dosyası İsteme
1-Dilekçe
1 gün
9
Silah ruhsatı İşlem Dosyası İsteme
1-Dilekçe
1 gün
10
Silah ruhsatı İşlem Dosyası gönderme
1-Dilekçe
1 gün
11
Siyasi Partiler Genel kurul Toplantıları
1- Yönetim Kurulu Kararı
2- Dilekçe
1 Saat
12
Özel ve Tüzel kişilerin Yapacağı Etkinlikler
1- Dilekçe
2-T.C Kimlik No
3- İkametgâh Belgesi                                 4- Adli Sicil Beyanı
5- Yapılacak olan etkinlikle ilgili dokümanlar ve katılımcılara ait bilgi ve belgeler
1 saat
 
 
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
 
İlk Müracaat Yeri
:
İlçe Emniyet Amirliği
İkinci Müracaat Yeri
:
Kofçaz Kaymakamlığı
İsim
:
Habip ESENDEMİR
İsim
:
Nurettin YAVUZ
Unvan
:
İlçe Emniyet Amir Vekili
Unvan
:
Kaymakam V
Adres
:
İlçe Emniyet Amirliği
Adres
:
Kofçaz Kaymakamlığı / Kofçaz
Tel
:
0 288 762 25 79 
Tel
:
0 288 762 20 14
Faks
:
0288 762 25 34
Faks
:
0 288 762 20 28
E-Posta
:
 
E-Posta
:
nurettin.yavuz@icisleri.gov.tr
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Cimer
  • Açık Kapı
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
Fevzi Çakmak Caddesi Yeni Mahalle Hükümet Konağı Binası Kat :3 Kofçaz / KIRKLARELİ
0288 762 20 14